Ofte stilte spørsmål

Produkt magnetisk mobilstativ

Hvem passer magnetisk mobilstativ for?

Produktet passer for alle som ønsker å feste mobilen sitt til et praktisk stativ. Magnetisk mobilstativ er perfekt å bruke i bilen, men kan også monteres andre plasser.

Hvordan feste produktet til underlaget?

Selve stativet monteres ved en sterkt limfilm fra 3M.

Hvordan festes mobiltelefonen til stativet?

Mobilen festes enkelt ved bruk av magnet. Det medfølger en magnetisk ring til produktet som festes på mobiltelefonen.

Stativet er også kompatibelt med MagSafe produkter.

Når vil dere få inn mer på lager?

Vi jobber konstant med å ha nok produkter på lager. Følg med på produktsiden for forventet lagerdato.

Produkt Portabel lommebok

Hvem passer Portabel lommebok for?

Produktet passer for alle som ønsker en lommebok med kvalitet, funksjonalitet og design. Alle som ønsker en lommebok som har plass til mange kort, sedler og mynter og i tillegg har en fin design. Rask tilgang til kort med hjelp av kortutløser.

Hvordan bruker jeg kortutløseren?

Du benytter kortutløseren ved å ta dine mest brukte kort og plassere dem ned i kortbeholderen. Det anbefales å ta flere kort i beholderen samtidig ved første gangs bruk. Når kortene er i beholder kan du løse ut kortene raskt og enkelt ved hjelp av knapp på siden av lommeboken.

Stemmer det at lommeboken beskytter mot innbrudd?

Ja, mer konkret kan man si at lommeboken gir beskyttelse mot RFID-teknologi. Denne teknologien kan lese informasjon fra betalingskort ved hjelp av radiobølger. Dette kan gjøres uten direkte kontakt med dine kort, som gjør at tyver som vet hva de gjør, kan stjele informasjon fra dine kort, uten at du vet det.

Portabel lommebok gir beskyttelse mot dette ved hjelp av en kortbeholder i aluminium. Aluminium er et materiale som forhindrer radiobølger å trenge igjennom beholder og lese dine kort. Ved å velge en lommebok/kortholder med RFID-beskyttelse kan du derfor unngå å bli offer for svindel/tyveri.

Hva slags materiale er Portabel lommebok av?

Lommeboken er av vegansk skinn (PU leather). Det er to varianter, brun og svart. Selve kortbeholderen i lommeboken er av aluminium, som er et lett og sterkt materiale, som også beskytter mot uønskede radiobølger. Inne i lommeboken er det en liten del som er av PVC/plast.

Når vil dere få inn mer på lager?

Vi jobber konstant med å ha nok produkter på lager. Følg med på produktsiden for forventet lagerdato.

Frakt & Levering

Hva er leveringstiden deres?

Vi leverer innen 2 -7 dager. Vi har avtale med Bring som leverer pakken direkte i din postkasse.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din, til den er levert.

Hva er en delvis levering?

Vi vil alltid forsøke å levere bestillingen din på en mest mulig effektiv måte. Det hender at bestillinger kommer i mer enn én forsendelse.

Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå.

Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeservice team i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.

Hva er en forhåndsbestilling?

Forhåndsbestillinger betyr at du bestiller produktet før vi har fått det inn igjen på lager.

Produktet er altså på vei til vårt lager, og ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer du deg produktet men må beregne en lengre leveringstid.

På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende ut din forhåndsbestilling.

Retur

Retur betingelser

Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.

  • Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert. 

  • Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.

  • Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også. 

Hvordan returnerer jeg?

For å returnere din bestilling, følg vår returside.

PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.

Hvor lang tid tar det før returen min blir behandlet?

Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.

Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.

PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.

Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:

  • Ordrenummeret ditt.
  • Ditt navn og e-postadresse.
  • Sporingsnummeret.
  • Bevis på porto, for eksempel en kvittering.

Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.

Kan jeg bytte produktet mitt?

Bytte er kun tilgjengelig, dersom produktet du bytter til har samme salgspris som bestilt produkt.

Om ikke, tilbyr vi ikke bytte for øyeblikket. Hvis du ønsker et annet produkt, vennligst returner og plasser en ny bestilling.

Hvordan returnerer jeg en gave?

Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gaven fra. Følg så vår returside.

Om ikke du har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi prøve å hjelpe deg videre.

Må jeg betale for å returnere?

Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.

Hvorfor er ikke returen min behandlet?

Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.

Kontakt vår kundesupport, så skal vi prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.

Betaling

Hvordan bruker jeg en rabattkode?

Har du en rabattkode? Heldig! Det er ikke ofte vi deler ut rabattkoder. Du kan bruke koden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.

Det er også verdt å merke seg at rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert, så ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.

Rabattkoden min funker ikke?

Beklager å høre dette! Hvis du har fått en rabattkode og den ikke fungerer, vennligst ta kontakt med vår kundesupport som vil hjelpe deg.

Kan jeg bruke rabattkode etter jeg har bestilt?

Rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert og bestillinger er plassert.

Ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.

Du kan bruke rabattkoden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Du kan bruke hvilken som helst av betalingstypene nedenfor for å betale for bestillingen din.

  • Klarna
  • Vipps
  • Stripe (Kort)
  • PayPal

Kontakt oss